سفارش تبلیغ
صبا ویژن

1.گیفت کارت های فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی شود. 

2.در حالت عادی ویزا کارت های ویزا بدون شارژ بوده و بنا به درخواست مشتری تا سقف 1000 دلار (ضرایب 5) شارژ میشود. 

3.گیفت ویزا کارت های تراول ایزی برای مبالغ پایین تر از 30 دلار کارمزد کسر میکند و مشتری با آگاهی از این کارمزد اقدام به شارژ کارت میکند و در صورتی که پرداخت در سایتی به دلیل کسری موجودی انجام نگردید، زرین گیفت هیچگونه مسئولیتی را نسبت به این موضوع عهده دار نیست.(مبلغ کارمزد ممکن است در طول زمان تغییر نماید) 

4.چنانچه پرداخت در سایتی بر پایه ارزی به غیر از دلار باشد (یورو، پوند، ...) مبلغی بعنوان کارمزد خرید از کارت بیشتر کسر می گردد که در هنگام شارژ توسط مشتری باید لحاظ گردد. 

5.مدت اعتبار کارتهای گیفت 1 سال بعد از ثبت کارت می باشد. 

6.نحوه ی فعال سازی گیفت کارت به صورت راهنما در داخل پاکت فروش وجود دارد و مشتری خود باید نسبت به فعال سازی کارت اقدام نماید. 

7.چنانچه بنا به دلایلی کارت غیر فعال گردید، برای فعال سازی مشتری شخصا باید با شماره تماس پشتیبانی که بر روی کارت قید شده است تماس بگیرد و اقدام به فعال سازی مجدد نماید. 

8.مشتری موظف است با توجه به راهنمای موجود به همراه کارت و با مراجعه به تارنمای اینترنتی زرین گیفت اقدام به شخصی سازی کارت خریداری شده به نام خود نماید. و در صورت عدم ورود اطلاعات و یا ورود اطلاعات اشتباه مسئولیت به عهده دارنده کارت می باشد. 

9. مسئولیت هر گونه سو استفاده و یا افشای اطلاعات کارت که منجر به سو استفاده از کارت یا هزینه مبلغ موجودی کارت توسط شخص ثالث گردد به عهده خریدار کارت می باشد و زرین گیفت هیچگونه مسئولیتی در این مورد ندارد. 

10. کارت های ارائه شده در زرین گیفت برای اشخاص بالای 18 سال میباشد و با خرید محصولات زرین گیفت شما تایید مینمائید که بالای 18 سال هستید. 

 

11. زرین گیفت میتواند هر قسمتی از این قوانین و مقررات را در هر موقع تغییر دهد. متن قوانین همیشه برروی سایت قابل مشاهده است. درصورتیکه در هر زمانی با این قوانین مخالف بودید میتوانید دریافت خدمات از زرین گیفت را متوقف نمائید. زرین گیفت گاها برای اطلاع یافتن شما از مطالب مهم به شما ایمیل هایی را ارسال میکند. شما بدینوسیله موافقت خودرا با دریافت اینگونه ایمیل ها اعلام میدارید. انکار تعهد: زرین گیفت سرویس حاضر را به همان شکلی که هست و بدون هرگونه تعهدی ارائه میکند. ما در مورد عدم قطع شدن سایت و خدمات، خالی از اشکال بودن آن ، رفع اشکالات یا تطابق آن با نیازهای شما تعهدی نداریم. 

 

12.کارت های ارائه شده در زرین گیفت یک جایگزین بصرفه و هوشمند برای حمل وجه نقد می باشد. شما می توانید تنها پولی را که بر روی آن ذخیره کرده اید خرج نمایید. استفاده کننده فقط مجاز به استفاده در مراکز مجاز پذیرش ویزا کارت می باشد. هرگونه تخلف از قوانین منجر به توقف ارائه خدمات به دارنده کارت می گردد. استفاده از کارت و کلیه حقوق و بهره برداری از آن متعلق به دارنده اصلی کارت که نام یا کد شناسایی وی در بانک اطلاعاتی زرین گیفت موجود می باشد است. 

 

13.استفاده از کارتها و پذیرش آنها توسط وب سایتهای مختلف تابع قوانین اقتصادی ، سیاسی و ... کشور مربوطه و موسسات و سایت های مالی و اعتباری واسطه می باشد. در نتیجه در هنگام استفاده از کارتها باید به محدودیتها و خطرات ناشی از هر نقل و انتقال دقت کافی داشت که ممکن است حتی در شرایطی به بلوکه کردن وجوه، عدم عمل به تعهدات و ... از طریق فروشندگان بدلایل مختلف منجر گردد. دارنده کارت باید شخصاً به مطالعه در این زمینه پرداخته و در صورت بروز مشکلاتی از این قبیل، زرین گیفت هیچگونه مسئولیتی در قبال این عدم انجام تعهدات نداشته و قادر به جلوگیری از هیچ یک از فرایندهای پرداخت نمی باشد. وب سایت ها در قبول و یا رد کارتهای صادرشده مختار بوده و هیچگونه مسئولیتی در ارتباط با عدم پذیرفته شدن کارتها متوجه زرین گیفت نخواهد بود . 

 

14.دارنده و استفاده کننده کارت خود را ملزم به رعایت شئونات اسلامی و قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و قوانین بین الملل دانسته و در صورت تخلف و پیگرد قانونی در اثر سوء استفاده ، کلیه مسئولیت ها و عواقب ناشی از آن را شخصاً برعهده می گیرد . 

 

15.ارائه تصویر کارت شناسایی برای تایید هویت مشتریان زرین گیفت الزامی می باشد. من با خرید ویزا کارت از زرین گیفت، می پذیرم که زرین گیفت در صورت بروز هر یک از موارد زیر هیچ مسئولیتی نخواهد داشت: 

 

1.عدم امکان استفاده از کارت خریداری شده به صورت حضوری (با استفاده از دستگاه POS ، خرید آنلاین، تلفنی یا فرم کاغذی. 

2.کسر شدن هر مبلغی از کارت یا هر کارمزد اضافی در هنگام انجام تراکنش ها. 

3.عدم امکان دسترسی به پنل آنلاین جهت مشاهده موجودی و تراکنش ها. 

4.هر گونه تغییر در محدودیت ها یا شرایط استفاده از کارت. در نتیجه در صورت بروز هر یک از موارد بالا، مسئولیت مربوطه به طور کامل بر عهده خریدار کارت یا شارژ بوده و پیگیری فقط از طریق شماره تلفن درج شده در پشت کارت که مربوط به کشور امارات است، به همین ترتیب خریدار حق هر گونه پی گیری یا درخواست دریافت معادل ریالی از زرین گیفت را از خود سلب می نماید.


نظر()

      تامین...

مشخصات مدیر وبلاگ

ویرایش

دوستان

آموزش برنامه نویسی آموزش وردپرس آموزش طراحی سایت پشتیبانی سایت خدمات پشتیبانی سایت برنامه نویسی برنامه نویسی و سئو وبلاگ برنامه نویسی دانستنی های وردپرس آموزش برنلمه نویسی جاوا پیاده سازی سئو کسب ثروت راه های ثروت مند شدن ثروتمند شدن در آمد از اینترنت راه اندازی کسب و کار موفقیت مالی آموزش هیپنوتیزم هیپنوتیزم درمانی چگونه هیپنوتیزم کنیم کسب در آمد از طریق اینترنت کسب در آمد از اینترنت کسب در آمد اینترنتی کسب و کار اینترنتی کسب در آمد در منزل روش های کسب در آمد راههای کسب در آمد راه های کسب در آمد راز موفقیت چیست موفقیت چیست راه های موفقیت در زندگی راه های رسیدن به موفقیت راه موفقیت راههای موفقیت راه های موفقیت روانشناسی موفقیت عوامل موفقیت آموزش موسیقی تجهیزات هتل راه اندازی فست فود تجهیزات رستوران تجهیزات آشپزخانه صنعتی لوازم آشپزخانه لوازم برقی آشپزخانه ویزا کارت گیفت آیتیونز بیمه عمر آموزش رایگان آموزش رایگان سئو آموزش بازاریابی آموزش برنامه نویسی وب آموزش برنامه نویسی اندروید آموزش اندروید آموزش آشپزی آموزش رایگان انیمیشن سازی آموزش انیمیشن سازی آموزش رایگان فتوشاپ آموزش طراحی آموزش رایگان طراحی ایمپلنت دندانپزشکی دندانپزشک بازاریابی تبلیغات اینترنتی آموزش بازاریابی درآمد اینترنتی شغل اینترنتی کار در منزل کارآفرینی کسب درآمد در منزل کسب و کار خانگی خرید بلیط هواپیما
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ